Norite išmokti efektyviai reklamuoti savo prekes „Amazon“ platformoje, bet nežinote nuo ko pradėti?
O gal esate prekybos profesionalas ir norite patobulinti savo PPC žinias, atrasti naujas generuojančias pelną strategijas, bei pritaikyti praktikoje naudingus patarimus?
Kviečiu prisijungti prie pirmųjų Lietuvoje profesionalių „Amazon“ PPC internetinių kursų. Šių kursų metu jūs ne tik įgysite svarbiausius „Amazon“ PPC reklamos pagrindus, bet ir patobulinsite savo žinias, susipažinsite su veikiančiomis ir pelną generuojančiomis strategijomis, sužinosite kaip veikia Amazon PPC algoritmas ir kt.
Kursų aptarimas ir turinio apžvalga
Amazon reklamos techniniai pagrindai
Šiame modulyje susipažinsime su Amazon PPC aplinka ir Amazon reklamos struktūra. Taip pat sužinosite apie skirtingus raktinių žodžių tipus, "keyword" ir "search term" skirtumus, reklamos pozicionavimo ir paspaudimo kainų strategijas.
Nematomi duomenys
Šis modulis skirtas gilesniam supratimui, kaip veikia Amazon reklama.
sužinosite apie reklamos reitingavimą, aukcionus, kampanijų dėmesio išlaikymo rodiklius ir reklamos duomenų struktūrą.
Raktinių žodžių ir konkurentų paieška
Šiame modulyje sužinosite, kokių raktinių žodžių jums reikės. Kartu darysime raktinių žodžių bei konkurentų analizę ir paiešką naudodamiesi Helium10 įrankiais skirtais darbui su duomenims reklamai.
Prekės paruošimas reklamai ir SEO
Prieš kuriant reklamą ir mokant Amazonui pinigus už siunčiamą srautą, reikia teisingai susitvarkyti reklamuojamas prekių korteles ir jų SEO. Šis modulis būtent tam ir skirtas.
Reklaminių kampanijų strategijos ir struktūros
Kursuose yra 4 moduliai, kuriuose sužinosite apie skirtingas reklamos kampanijų strategijas, kada ir kokiose situacijose reikia jas naudoti.
Sponsored Brands kampanijos
Jeigu turite Brand Registry, galite naudotis Sponsored Brands kampanijomis. Šiame modulyje sužinosite, kaip veikia SB reklamos.
Kitos reklaminės kampanijos
Amazon reklamos modulis turi labai daug galimybių ir skirtingų strategijų. Šiame kursų modulyje sužinosite apie įvairiausias kampanijas ir mano patirtį dirbant su jomis. Kai kurios kampanijos tiks daugumai, o kai kurios tik retais atvejais. Sužinosite, kaip atsirinkti, kurios strategijos ir reklamų tipai geriausiai veikia Jūsų prekėms.
Reklamos ataskaitos
Šis modulis galbūt ir atrodo paprastas, tačiau yra ne mažiau svarbus. Susipažinsite su visomis Amazon ataskaitomis, kurios bus reikalingos norint pilnai perprasti reklamos situaciją, bei efektyviai optimizuoti ir kurti naujas kampanijas.
Reklamos optimizavimas
Šiame modulyje išmoksite optimizuoti reklamą rankiniu būdu. Sužinosite, ką daryti su nekonvertuojančiais raktiniais žodžiais ir kaip atgaivinti mirštančias kampanijas. Suprasite, kodėl rankiniu būdu optimizuojant kampanijas reikia vadovautis ne tik duomenimis, bet ir intuicija.
Bulk Uploads
Šiame modulyje pasinersim į Excel lenteles, kurių pagalba galėsim efektyviau kurti ir optimizuoti reklamines kampanijas.
Reklamos automatizavimas
Šiame modulyje sužinosite, kodėl reklamos automatizavimui aš renkuosi programą "Perpetua". Išmoksite kurti naujas kampanijas, jas optimizuoti ir su jomis dirbti.
Pildoma
Mano mokymuose apie Amazon reklamą daug sužinosite ir išmoksite, tačiau "Amazon" reklamos modulis nuolat keičiasi , tobulėja, todėl šiuos kursus aš nuolat pildysiu. Atsiradus "Amazon" PPC reklamos pakeitimams, į kursų medžiagą įvesiu naujus mokymų modulius.
Kursų turinys
- 1. Susipažinimas su „Advertising“ aplinka (11:10)
- 2. Kampanijų struktūra (2:13)
- 3. Ką reikia žinoti apie reklamų portfolio (5:18)
- 4. Kur yra matomos jūsų reklamos ? (5:29)
- 5. Trys raktinių žodžių tipai ir jų skirtumai (4:11)
- 6. „SP“ reklamos tipai ir kampanijų kūrimas (18:55)
- 7. „Keyword“ - „Search Terms“ skirtumai (5:10)
- 8. Apie neigiamus raktinius žodžius (9:17)
- 9. "Campaign Bidding Strategy" naudojimas (10:49)
- 10. "Campaign Placements" naudojimas (15:27)
- 11. Reklamos biudžetai ir kaip jie veikia Amazon'e (9:33)
- 12. Raktinių žodžių paspaudimų kaina (10:31)
- 13. Ko tikėtis perkeliant raktinius žodžius ir kaip tai teisingai padaryti (9:44)
- 14. Pavyzdys ASIN'o, kurį reikia perkelti į atskirą kampaniją (3:18)
- 15. Nauja Advertising aplinka (6:37)
- 1. Reikalingų raktinių žodžių sąrašai (6:30)
- 2. "Brand Analytics" raktiniai žodžiai (11:29)
- 3. Susipažinimas su Helium 10 - Cerebro, Magnet, Frankenstain, Black box (23:44)
- 4. Raktinių žodžių paieška su „Cerebro“ (27:12)
- 5. Potencialūs ir pigūs raktiniai žodžiai (13:03)
- 6. Konkurentų ir papildančių ASIN paieška (18:02)
- 1. Prekės kortelės back-end apžvalga ir svarba reklamai (10:26)
- 2. Raktinių žodžių indeksavimas – Index Checker (10:43)
- 3. Helium10 – Scribbles apžvalga (3:20)
- 4. Raktinių žodžių vieta prekės kortelėje ir vietos svarba (18:16)
- 5. „Back-end Search Terms“ optimizacija reklamai (36:33)
- 6. „Subject Matter“ laukelio išnaudojimas (USA) (8:15)
- 7. "Browse Tree Guide" failas ir paieškos filtrai (7:47)
- 8. Prekių reklamai pasirinkimas, ką (ne-)reklamuoti (18:16)
- 9. Kaip elgtis artėjant „Out of Stock“ (16:48)
- 10. Impresijų nukritimas po "Out of Stock" (7:20)
- 1. Kampanijų logika ir bendras aptarimas (4:44)
- 2. „General“ kampanijos (11:42)
- 3. „Automatic“ kampanija (1:20)
- 4. Product Targeting (6:52)
- 5. Category Targeting kampanija (4:56)
- 6. Keywords ir Targeting main kampanija (3:04)
- 7. Optimizavimo logika ir tvarka (10:22)
- 8. Raktinių žodžių sekimas – Helium10 Keyword Tracker (13:00)
- 1. Testinė kampaniją 1 (11:12)
- 2. Testinė kampanija 2 (10:22)
- 3. Apsauginė kampanija (8:41)
- 4. Puolamosios kampanijos (10:06)
- 5. „Top of the Search Page“ kampanija (7:04)
- 6. Day-Parting strategija (11:29)
- 7. Suggested“ kampanija (8:35)
- 8. SB „Suggested“ kampanija (2:21)
- 9. „Display ads“ reklama ir potencialios kampanijų struktūros (14:34)
- 1. Sponsored Products Search Term raportas (9:11)
- 2. Targeting raportas (1:50)
- 3. Advertised Product raportas (4:11)
- 4. Campaign raportas (3:57)
- 5. Placement raportas (4:56)
- 6. Purchased Product raportas (3:02)
- 7. Sponsored Brands reklamos raportai (8:58)
- 8. Video reklamos raportai (4:12)
- 9. Search Term impression share raportas (beta) (6:03)
- 1. Reklamos optimizacija - rankinis darbas su duomenimis ar intuicija? (15:30)
- 2. Anomalijų ieškojimas kampanijose (7:26)
- 3. Ad Group ir keyword lygio bid‘o optimizavimas pagal formulę (10:18)
- 4. Gerai/prastai konvertuojantys ir visai nekonvertuojantys raktiniai žodžiai/ASIN‘ai (15:09)
- 5. Search Term optimizacija – raktinių žodžių „kasimas“ (14:50)
- 6. Kampanijų overoptimizacija ir mirštančių kampanijų atgaivinimas (9:28)
- 7. Kampanijų filtravimas pagal datą (4:15)
- 1. Bulk Uploads apžvalga ir įvadas (44:46)
- 2. Reklamos duomenų istorija ir atsarginės kopijos (11:27)
- 3. Naujų kampanijų kūrimas ir templates (13:48)
- 4. Testinės kampanijos 2 kūrimas per Bulk Operations (5:59)
- 5. Raktinių žodžių optimizavimas per Bulk Operations (20:37)
- 6. Masinis reklaminių kampanijų optimizavimas per Bulk Operations (20:02)
- 7. Search Terms dedublikavimas (3:38)
- 8. Kampanijų kūrimas per Bulk Uploads pvz. su 36,000 eilučių (19:44)
- 1. Susipažinimas su Perpetua - reklamos automatizacijos programa (12:51)
- 2. Perpetua naujų kampanijų kūrimas (10:40)
- 3. Sponsored Brands ir Video reklamų kūrimas per Perpetua (12:50)
- 4. Perpetua Sponsored Brands kampaniju optimizavimas (12:20)
- 5. Sponsored Brands ir Video reklamos optimizacija per Perpetua (8:38)